Polityka prywatności

Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe i chcemy zadbać o Wasze prawa i prywatność. Dlatego realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Cilium Engineering Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Łokietka 5, jako Administrator danych osobowych przedstawia następujące informacje:

Jak i gdzie uzyskać dokładniejsze informacje o Państwa prawach i danych, które przetwarzamy?

Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe w różnym zakresie – w zależności od celu i podstawy prawnej przetwarzania. Jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje odnośnie Twoich danych osobowych, które przetwarzamy, możesz kontaktować się w tej sprawie pod numerem telefonu +48 667-501-569 lub adresem mailowym biuro@cilium.pl.

Po co nam Państwa dane?

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe dla potrzeb realizacji minimum jednego z poniższych celów:

a) realizacji zawartych umów lub wykonywaniem czynności zmierzających do ich zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w sytuacji, gdy jako klient będziecie Państwo stroną umowy, np. składanie i realizacja zamówień oraz ich rozliczenie, odpowiedzi na pytania dotyczące oferty, ustalenie warunków współpracy, obsługi sprzedaży czy też reklamacji,

b) realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), np. dla potrzeb rozliczenia z urzędem skarbowym, wykonania obowiązków wynikających z decyzji, orzeczeń wydawanych przez uprawnione organy, instytucje lub sądy,

c) realizacji prawnie usprawiedliwionych celów Spółki jako administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), np. do celów kontaktowych, w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń, windykacji, marketingu produktów i usług własnych, prowadzenia analiz statystycznych,

d) w celach związanych z udzieloną przez Panią/Pana zgodą na przetwarzanie danych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – w zależności od tego, czego zgoda dotyczyła, np. na przesyłanie faktur drogą elektroniczną na podany adres e-mail, przesyłania ofert marketingowych.

e) W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się w ramach korzystania z naszej strony internetowej, stosujemy pliki cookies oraz inne technologie śledzące w celu analizy ruchu na stronie, poprawy jakości usług oraz prowadzenia działań marketingowych. Szczegółowe informacje na temat wykorzystywania plików cookies można znaleźć w naszej Polityce Cookies dostępnej na stronie internetowej.

Kto będzie lub może być odbiorcą Państwa danych?
  1. Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie do podmiotów uprawnionych na podstawie przepisów prawa lub w zakresie wynikającym z zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, których jesteśmy stroną.
  2. Administrator nie zamierza intencjonalnie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
W jaki sposób przetwarzamy Państwa dane?

Przetwarzamy Państwa dane w wersji papierowej – np. te zawarte w formularzach, które złożyliście, lub umowach, które zawarliśmy, a także dokumentach stanowiących podstawę rozliczenia umów. Do przetwarzania wykorzystujemy również systemy informatyczne, które wspierają realizację naszych celów (w tym pocztę elektroniczną).

Pani/Pana dane osobowe nie podlegają jednak zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Jeśli w przyszłości wprowadzimy jakiekolwiek procesy automatycznego podejmowania decyzji, w tym profilowanie, poinformujemy o tym Państwa w osobnym komunikacie, uwzględniając cel, skutki oraz podstawę prawną takiego przetwarzania.

Jak długo będziemy Państwa dane przetwarzać?

Dane będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż jest to konieczne do zrealizowania celu, w jakim zostały zebrane. Następnie, w zależności od podstawy prawnej i celu zebrania:

a) w razie uzyskania danych osobowych w oparciu o wyrażoną przez Panią/Pana zgodę, Spółka przetwarzać będzie Pani/Pana dane do momentu wycofania zgody,

b) jeśli był/była Pan/Pani naszym klientem (stroną umowy), będziemy przetwarzać dane przez czas niezbędny do:

  • rozliczenia usługi/umowy oraz w terminach wynikających z prawa podatkowego dotyczących okresu przechowywania między innymi dowodów księgowych,
  • dochodzenia przez administratora ewentualnych roszczeń (zgodnie z terminami wynikającymi z Kodeksu cywilnego).
Jakie prawa ma osoba, której dane przetwarzamy?

Zgodnie z RODO posiada Pan/Pani prawo do:

  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • usunięcia danych osobowych,
  • ograniczenia przetwarzania danych,
  • sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przeniesienia danych,
  • wniesienia skargi do Prezesa UODO.

Więcej informacji na temat Państwa praw można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: www.uodo.gov.pl.